EN PL
Facebook

FAQs

Jak zarezerwować fotobudkę?

Chcąc uzyskać wyłączność na fotobudkę w wybranym terminie, należy ją zarezerwować poprzez podpisanie umowy oraz wpłacenie zaliczki – jest ona ustalana jako procent od całości kwoty. Reszta należnej sumy może zostać opłacona po zakończeniu imprezy. Wynajem fotobudki w naszej firmie odbywa się tanio i z satysfakcją klienta. Cena ustalana jest przed podpisaniem umowy.

Jakie są wymagania przestrzenne i techniczne, umożliwiające rozstawienie fotobudki?

Chcąc skorzystać z możliwości fotobudki, niezbędne jest zapewnienie wolnego miejsca o wymiarach 3m x 4m. Należy także zapewnić możliwość podpięcia urządzenia do prądu o mocy 230 V. Jeśli impreza odbywa się w plenerze, na otwartej przestrzeni wtedy koniecznie trzeba zadbać o zadaszenie dla fotobudki.

Czy ilość zdjęć jest ograniczona?

Nie, zdjęcia są drukowane bez limitu. Przez cały czas, na który fotobudka została wynajęta można wykonywać zdjęcia.

Czy zdjęcia są od razu drukowane?

Tak, zdjęcie drukuje się od razu po jego wykonaniu. Fotobudki w ciągu dwudziestu sekund drukują zdjęcia – może to być kilka zdjęć umieszczonych na dwóch paskach lub jedno zdjęcie, w zależności od preferencji użytkownika.

Czy istnieje możliwość uzyskania wykonanych zdjęć na nośniku danych lub w formie elektronicznej?

Zapewniamy możliwość przerzucenia zdjęć na pendrive lub płytę CD, którą otrzymacie Państwo natychmiast po zakończeniu imprezy. Możliwe jest również przesłanie fotografii z fotobudki drogą mailową, na wskazany przez Państwa adres.

Czy na miejscu jest osoba do obsługi fotobudki?

Tak, przez cały czas nasz asystent jest obecny na miejscu. Zapewnia pomoc techniczną i wsparcie merytoryczne, służy pomocą w razie trudności i problemów – krótko mówiąc – pilnuje prawidłowego funkcjonowania fotobudki i dba o komfort jej użytkowania.

Czy można spersonalizować wydruk?

Tak, wystarczy przesłać do nas logo, monogram lub dowolny tekst, a my go umieścimy na zdjęciach.

Czy fotobudka może działać z opcją green screen i na czym to polega?

Tak, green screen to opcja polegająca na wykonywaniu zdjęć na specjalnym zielonym tle, a następnie wycinaniu postaci i wklejaniu ich na inne tło.

Czy mogę wybrać tło, na którym będą wykonywane zdjęcia?

Istnieje możliwość wyboru tła, które będzie najbardziej odpowiadało charakterowi imprezy czy uroczystości – dostępne są różnorodne wersje kolorystyczne i wzornicze. Można wybrać idealne tło na wesele, jak również na każdy inny event o przeróżnej specyfice. Wszystkie dostępne tła można znaleźć na naszym Facebook’u: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.879323562133958.1073741853.352045168195136&type=3

Czy istnieją dodatkowe opłaty, które trzeba pokryć – za dojazd lub rozstawienie fotobudki?

Jeśli lokalizacja planowanej imprezy mieści się w promieniu ustalonym jako obszar darmowej dostawy, wtedy dodatkowa opłata za dojazd nie jest pobierana. Klient płaci wyłącznie za czas rzeczywistego użytkowania fotobudki – rozstawienie i demontaż odbywają się za darmo, poza wyznaczonymi godzinami wynajmu.

Zaufali nam:

Foto4Fun
ul. Jaworowa 4/1 42-500 Będzin

Obszar działania: Katowice, Gliwice, Kraków, Warszawa, Częstochowa